Is het plaatsen en/of betalen van je bestelling is niet gelukt?
Wat te doen?
Tijdelijke technische storing
Een technische storing kan diverse oorzaken hebben, een storing op bijvoorbeeld internet kan zich op verschillende plekken voordoen: een storing bij uw bank, een storing bij onze bank, een storing bij de PaymentProvider of een storing op onze website/webserver.
Wij zijn je graag van dienst en bezorgen je graag de gewenste artikelen, als eerste kunnen wij je het volgende adviseren: Refresh je browserscherm en probeer het opnieuw.
Het plaatsen van de bestelling lukt nog steeds niet, en nu?
Wij helpen je graag, neem contact met ons op
Indien het plaatsen en/of betalen van je bestelling niet gelukt, ontvangen wij hiervan geen melding. Om onze webshop te optimaliseren en onze service te verbeteren worden wij graag door bezoekers geattendeerd op hun ervaringen, op fouten, storingen, mankementen en/of onduidelijkheden. Indien wij je van dienst kunnen zijn dan helpen wij je graag.
Problemen bij het plaatsen van je bestelling?Neem contact met ons op:
|
Als het plaatsen van je bestelling wel goed verloopt
Zodra de betaling van je bestelling goed verwerkt is door onze Payment Provider, ontvangen wij je bestelling in onze mail. Als je je emailadres correct hebt ingevoerd, ontvang je van onze webshop een bevestiging. We bevestigen (op werkdagen) je bestelling ook nog persoonlijk zodat je op de hoogte bent dat je order door ons wordt verwerkt en deze naar je wordt verzonden.
Met vriendelijke groet,
TRAFICIENT B.V.
Mercuriusweg 2a
3113 AR SCHIEDAM