Lukt het bestellen niet?
Meestal gaat het plaatsen van bestellingen vlekkeloos. Mocht er wat fout gaan, dan vinden de meeste problemen plaats bij bij de afronding van de bestelling en wel bij het punt van betaling, op het moment dat je naar je bankomgeving gaat.
Ik kan niet betalen
Kom je bij de bankomgeving, bij het betaalgedeelte niet verder?
Gelukkig komt het zeer zelden voor, maar het kan natuurlijk een keer gebeuren: het ondervinden van problemen bij het afronden van de bestelling.
De oorzaak kan diverse redenen hebben:
1. Verbinding verbroken
Wanneer een bestelling te lang open staat wordt als het ware 'de verbinding verbroken'. Het kan natuurlijk zijn dat je bijvoorbeeld even moest zoeken naar de inloggegevens van je bank. Of misschien werd je tussendoor even gestoord door iemand aan de deur of een telefoontje? Wanneer dat te lang duurt kan het zijn dat de bestelling uit het geheugen weg is.
Advies: Erg vervelend. Het enige wat we je kunnen adviseren is om je order opnieuw in te voeren. Vindt je dat erg vervelend om weer te doen, dan kan je je bestelling ook naar ons emailen. We zenden je dan een ProForma faktuur welke je vooraf kunt betalen. De verwerking van je bestelling duurt dan uiteraard wel wat langer omdat je handmatig over moet maken en wij handmatig moeten controleren of de betaling binnen is.
2. Een kortstondige storing bij de bank, Payment Provider, Webhoster, en...
Bij online bestellingen komen veel partijen kijken: jouw bank, onze bank, onze Payment Provider, je internet provider of telecom provider, een hickupje in je browser of computer, hickupje bij onze webhost, en meer...
Het kan zijn dat er bij een van deze partijen een kortdurende storing is of was waardoor het niet gelukt is om je bestelling af te ronden.
Advies: Het is vervelend als je je bestelling niet soepel en snel kunt afronden. Voer je order opnieuw in. Lukt dat niet, dan kan je je bestelling ook naar ons emailen. We zenden je een ProForma faktuur welke je vooraf kunt betalen. Het verwerken en verzenden van je bestelling loopt dan uiteraard wel wat vertraging op omdat je handmatig over moet maken en wij handmatig moeten controleren of de betaling ontvangen is.
Neem contact met ons op
Blijf je tegen problemen aanlopen? We helpen je graag verder!
Laat ons weten waar je precies vast loopt, wat er niet lukt en welke foutmelding je in beeld krijgt. We ontvangen je bevindingen graag per email zodat we er goed naar kunnen kijken.
Hoe betaal ik mijn bestelling?
Op onze website kan je op diverse manieren betalen:
VEILIG BETALEN
Online betalen
Online betalen met iDEAL (Nederland), Bancontact/Mistercash (Belgie) of via handmatige overschrijving (Bankoverschrijving) zijn de betalingsmogelijkheden in onze webshop.
Betaling met iDEAL of Bancontact/Mistercash gaat soepel en snel, je hoeft alleen jouw bank te selecteren en vervolgens via de vertrouwde bankomgeving de betaling regelen.
Na je betaling ontvangen wij je bestelling in onze mailbox, dus geen vertraging in overschrijvingen zoals in geval van een bankoverschrijving.
Schrik niet!
Alle iDEAL/BANcontact betalingen worden gedaan middels de firma ICEPAY. Je betaalt dus niet rechtstreeks aan ons, maar aan onze 'Payment Service Provider'. Op je rekeningafschrift staat dus ICEPAY BV of ICEPAY/Stiching Escrow ICEPAY als begunstigde!
ICEPAY maakt het als Payment Service Provider mogelijk voor webwinkeliers om diverse online betaalmethodes, zoals iDEAL en Mistercash, aan te bieden in hun webshop. Zo is het voor jouw als consument mogelijk om in een gebruiksvriendelijke en veilige betaalomgeving betalingen te verrichten. ICEPAY is alleen verantwoordelijk voor de afhandeling van je betaling en heeft geen invloed op de levering van je online aankopen.
Kijk op de website van ICEPAY voor meer informatie over online betalingen via ICEPAY.
Bankoverschrijving
Kies je voor Bankoverschrijving? Dat wil zeggen zelf via internet het totaalbedrag van de bestelling handmatig naar ons overschrijven. Laat ons even weten wanneer je de overschrijving gedaan hebt, dan kijken we op onze bankrekening of we het ontvangen hebben. Soms duurt het een paar uur, een paar dagen en soms maar een paar minuten! Dan kunnen we zo snel mogelijk overgaan tot verzending van je bestelling.
Contant betalen
Indien je jouw bestelling op komt halen, kan je je bestelling ook contant betalen.
LET OP: Dit betreft dus bij AFHAAL van de goederen (het gaat hier niet over rembours, rembours wordt niet aangeboden).
LET OP: Wij hebben geen PIN automaat.
VEILIG VERZENDEN
Onze werkwijze
Omdat wij elkaar (nog) niet kennen, hanteren wij alvorens producten te versturen standaard de volgende procedure:
Betaling van je bestelling
Kies de door jou gewenste betaalmethode. Normaal gesproken bestaat dit bedrag uit het door jouw bestelde product + BTW + eventuele verzendkosten per GLS.
Verzending producten
Zodra onze webshop van de PaymentProvider een melding krijgt van een geslaagde betaling, ontvangen wij je bestelling in onze mailbox en verzenden wij de bestelde producten.
Je krijgt van ons een emailbericht waarin wij je van de ontvangst van betaling en verzending op de hoogte stellen. Normaal gesproken heb je de bestelling dan de volgende (werk)dag in huis.
Inhoud postpakket
In het postpakket tref je, naast de door jouw bestelde artikelen, een pakbon aan. De reeds betaalde factuur volgt per email.
Hoeveel bedragen de verzendkosten?
Verzendkosten
De producten op AUTOSCHADESHOP.nl zijn in het algemeen zeer gunstig geprijsd, de marges zijn laag. Wij kunnen daarom voor orders onder € 50 excl. BTW (€ 60,50 incl BTW) niet de verzendkosten voor onze rekening nemen. Bestellingen verzenden wij per GLS. De verzendkosten per GLS Nederland bedragen 5,99 euro inclusief BTW.
Verzenden naar Waddeneilanden
Zoals bekend hanteren vervoerders aanzienlijk hogere tarieven voor verzending van pakketten naar de Waddeneilanden. Bent u woonachtig op de Waddeneilanden? Dan zouden wij het zeer waarderen als u een alternatief afleveradres op het vaste land voor ons heeft.
Verzenden naar Belgie
Wij verzenden ook naar Belgie. Verzending per GLS naar Belgie bedraagt € 8.15 excl. BTW.
Franco verzenden
Indien uw bestelbedrag boven de € 50 excl. BTW komt, kunnen wij u de goederen franco verzenden. Onder dit bedrag zijn wij genoodzaakt om verzendkosten in rekening te brengen, omdat verkoop anders niet rendabel meer is. Wij hopen op uw begrip hiervoor.
Verzendkosten besparen?
Uiteraard kunt u ook verzendkosten besparen door de artikelen bij ons op te halen.
Ons adres is:
TRAFICIENT B.V.
Mercuriusweg 2a
3113 AR SCHIEDAM
Openingstijden Autoschadeshop
Wij zijn geopend van maandag t/m vrijdag van 08.30 - 17.00.
Schikt het u beter net iets voor of na onze openingstijden?
Op uw verzoek blijven we iets langer aanwezig!
Voorkom teleurstelling
Wij stellen het zeer op prijs als u ons van te voren even informeert over uw komst, dan kunnen wij ondertussen uw bestelling alvast administratief verwerken en de artikelen voor u klaar zetten.
Email ons even! Klik hier voor informatie om ons te mailen.
Bovendien weet u dan zeker dat we uw bestelde producten op voorraad hebben en u niet voor niets langs komt!
Betalen bij afhalen aan de afhaalbalie
Betaald u contant bij het ophalen?
Indien u uw bestelling af komt halen aan de afhaalbalie, adviseren wij u ook om uw bestelling via de webshop te plaatsen, hier kunt u kiezen voor 'afhalen' en betaald u vooruit via iDEAL - veilig voor iedereen.
Contant betalen? Dan graag gepast betalen, wij hebben GEEN PIN automaat.
Kan ik mijn bestelling ook ophalen?
Ophalen/afhalen van producten
Uiteraard kunt u ook verzendkosten besparen door de artikelen bij ons op te halen.
ONS ADRES
TRAFICIENT B.V.
Mercuriusweg 2a
3113 AR SCHIEDAM
OPENINGSTIJDEN:
Wij zijn geopend van maandag tot en met donderdag van 09:00 tot 17:00
Vrijdag van 09:00 tot 13:00
Vrijdagmiddag, Zaterdag, Zondag en Feestdagen: Gesloten
Voorkom teleurstelling
Wij stellen het zeer op prijs als je ons van te voren even informeert over je komst, dan kunnen wij de artikelen alvast voor je klaar zetten.
=> Email klik hier.
Bovendien weet je dan zeker dat we de bestelde producten op voorraad hebben.
Betalen bij afhalen
Contant betalen bij ophalen? Je kan bij ons (graag gepast) contant betalen, wij hebben ook een PIN automaat.
Kom bij ons langs op de beurs
We staan regelmatig op beurzen, bijvoorbeeld de Motorbeurs in Utrecht, de Boat Show in Gent, en andere beurzen. Wij geven daar demonstraties van diverse producten, meestal in het bijzonder van Peek Polish.
Onze beursagenda
Klik hier en bekijk onze beursagenda!
T O T Z I E N S O P D E B E U R S !